Tatil Sonrası Sendromu Yaşananlara Dikkat

10 Şubat 2014 Pazartesi

             

.

Sömestr tatilini tamamlayan öğrencilerin okul maratonuna uyum sağlamada birtakım sıkıntılarla karşılaşılabileceğini belirten Nilüfer Eğitim Kurumları Genel Müdürü Ali Dilitatlı, tatil sonrası sendromu hakkında bilgi verdi.

15 günlük bir tatil döneminden sonra öğrenciler ders başı yaptı. Nilüfer Eğitim Kurumları Genel Müdürü Ali Dilitatlı öğrencilerin tatil dönüşü okula zorlanmadan uyum sağlayabilmeleri için önemli tavsiyelerde bulundu. Tatil sonrası okula yeniden uyum sağlamanın yaklaşık bir hafta sürdüğünü ifade eden Dilitatlı, bu dönemde öğrencilerde ders çalışma veriminin azaldığını söyledi.

1982 yılından beri eğitim sektöründe hizmet veren, sisteme getirdiği yenilikler ve kaliteyle adından söz ettiren Nilüfer Eğitim Kurumları’nın Genel Müdürü Ali Dilitatlı, sömestr tatili sonrası okula uyum sürecinde çocuklara ailelerin destek vermesinin önemini vurguladı.

Dilitatlı, “Çocukların tatil sonrası okula uyum sürecinde en büyük destekçileri aileleridir. Ailelerin okulla ilgili olumlu yorumlar yapması, okula dönüşü daha kolay benimsetebilir. Evde dersler ve günlük hayat iyi programlanmalıdır” diyerek ebeveynlere yol gösterdi.

Nilüfer Eğitim Kurumları’nın kaliteli eğitim veren kadrosuna da değinen Ali Dilitatlı, öğretmenlerin de ilk hafta daha esnek ve toleranslı olabileceklerini, böylece kademeli olarak çocukların okula alışma süreçlerinin kolaylaşacağını belirtti.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder