Didim Tatili Günlük Kiralik Villa Yazlik Tatil Evleri 2014

20 Temmuz 2014 Pazar

             

.

Didim üstünde barındırdığı harika plajları, masmavi suyu ve eğlence sahaları yardımıyla Ülkemiz'de turizm tarafından en iyi yerler arasına girmiştir. Bununla Birlikte hâlâ süren çalışmalar yardımıyla altı surat yat barındırabilecek bir yat limanı oluşturulup turizmin hepten ilerletilmesi tasarılanıyor.

İnsanın aklına iştirak eden önce plajı ise Altınkum'dur. Didim sahip meydana geldiği Altınkum'da zeytinlikleri ile çevreye eşiz bir koku yayarken bununla birlikte Apollan Tapınağını barındırıyor içerisinde . Osmanlı İmparatorluğu çağında adı Ronda Yoran meydana iştirak eden Didim 1991 yılında günümüzdeki ADINA kavuşmuş ve bir kaza olmuştur. Kültürlü'ın gözdesi meydana iştirak eden Didim her yıl birçok hem bir başka turistleri hem bir de türk malı turistleri ağırlamaktadır.

Bu civarı natürel güzellikleri ve geçmişinin izlerini içerisinde birlikte barındıran cennet benzeri bir yere ne sebeple gidilir? Bu problemin yanıtı birçok biçimde verilebilir. Sözgelişi suskun uslu ve huzur dolu ortamı yardımıyla kafanızı dinlemek amaçlı gidebilirsiniz. Bir başka neden ise hem bir İzmir'e çok yakın hem bir de eşsiz bir 55 km uzunluğu meydana iştirak eden kumsala sahip. Bununla Birlikte Didim çok düşük nem oranına sahiptir ve yazın sıcaktan bunalan vatandaşlar da çok pek seçim ederler. Burada vaktinizi masmavi ve temiz bir denizde yüzerek, tekne turlarına katılarak, su sporlarına dâhil olarak veya tarihiyle ün yapmış bu yerde bir gezinti turuna çıkarak geçirebilirsiniz. Sığ, masmavi, temiz ve duru benzeri bir denize sahip meydana iştirak eden Didim'e her yaz sezonlarında vatandaşlar akın eder.

Didim yer aldığı pozisyon dolayısıyla da birçok uygarlığa ev sahipliği yapmıştır. Burada yer alan birçok tarihi yapıtı günü takım gezilerle dolaşabilirsiniz. Bununla Birlikte burası önce yerleşim vakitlerinde liman şehri olarak geçerken son zamanlarda ise Kocaman Menderes nehrinin getirmiş meydana geldiği alüvyonlar dolayısıyla çok içerde kalmaktadır. Bu antik çağda Tales, Hekaitos, Anaksimandros benzeri birçok ünlü filozofa da ev sahipli yapmıştır. Antik çağa civarı uzanan bir tarihe sahip meydana iştirak eden Didim birçok tarihi yapıyı içerisinde barındırıyor. Didim'e gidip de gezmeden dönmemeniz lazım gelen yerler vardır.

Bu yerler Milet Tiyatrosu, Didyma Antik Şehiri , Miletos Antik Şehri, Priene Antik şehri, Milet müzesi ve Faustina Hamamı'dır. Bu tarihi yerleri vaktiniz çok kesinlikle ziyaret edin. Bununla Birlikte Didim'in sahip meydana geldiği eşsiz doğanında tadını çıkarmayı unutmamalısınız. Dünyaca ünlü Altınkum plajında duru ve yepyeni bir denizin sonuna civarı tadını çıkabilirsiniz. Yapılmış Olan tekne turlarıyla etrafta yer alan tüm koyları keşfedebilirsiniz. Bununla Birlikte koylar yapılmış olan birçok su sporu etkinliklerine de katılabilirsiniz. Tüm bunların yakınında Didim de yer alan konaklama yerlerinin fiyati de çok uygundur. Bu etrafta merkezde veya Altınkum civarlarında birçok tatil köyü, pansiyonlar, oteller inceleyebilirsiniz .

Bu çeşit yerlere gitmek istemiyor tatilinizi kendinize özel bir yerde inşa etmek istiyorsanız ise kiralık villa bakabilirsiniz. Didim kiralık villa maliyetleri çok uygundur. İçinde havuzu yer alan villalarda bulmanız olası . Kapsamlı bir aileyle gidiyorsanız bu yerler sizin amaçlı dayanılmaz olacaktır. Denize ve merkeze meydana iştirak eden uzaklıklara yönelik değişim gösteren fiyat asla bütçenizi aşmaz. Pek çok otelde bir gündelik vereceğiniz ücret ile Didim kiralık yazlık bulundurarak 2 huzur 3 gündelik tatil yapabilirsiniz. Çoğu villalar ve haneler denize sıfır olması sebebiyle sizlere çok kolaylık olanağı sağlar ve etrafında yer alan marketler, restoranlar yardımıyla de işlerinizi kolayca halledebilirsiniz.
Otellerin gürültüsünden kaçmak amaçlı kiralık yazlık bağlamak çok akılcı bir davranış olabilir . Siz de tatilinizi pek ücret ödemeden keyfini ortaya çıkarmak istiyorsanız kiralık yazlık veya kiralık villa bulundurarak bunu yapabilirsiniz.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder