Günlük Kiralık Evler ile Yeni Hayat

7 Haziran 2013 Cuma

             

.

Kısa vadeli kira bu yeni tip daha önce duymadın mı? Gözlerini açık olsun. Kiralama başladı.

Derseniz şehir dışında güncel değil. Günlük kiralık daire Cihangir, Taksim, kiralık evler, sizin için Beyoğlu daire oteller. Peki bekliyoruz? Hala oturuyorsun?

günlük eşyalı kiralık evler
Süper günlük kiralık evler yardımcı olur. İstanbul'un gürültüsünden bıktınız. Ne düşünüyorsunuz? Şehrin kendinizi dışarı atmak için canını almak. Onlar gitmek istiyorum nereye düşünüyorum. Ama param yok. Çok yanlış olduğunu düşünüyorum geçirin. Eğer otel istemiyorum. Bir yere sıkışmış olan, bu kez çıkmak saat girmek istemiyorum. Ne. Tabii ki, kısa süreli kiralık daire bakmak. Sapanca, Abant, Trabzon, Türkiye, Safranbolu. Hepsi çok mantıklı kaçış noktalarından.

En bunun için gidelim? Şimdi kira, Hayatı dolu dolu yaşamak

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder